Transparència
Publicat a Transparència (https://transparencia.diba.cat)

Inici > Conveni per a l'actualizació de l'inventari de l'arxiu municipal de l'Ajuntament de Sant Mateu de Bages.

Conveni per a l'actualizació de l'inventari de l'arxiu municipal de l'Ajuntament de Sant Mateu de Bages. [1]

Codi d'expedient: 
2016/10343
Gerència / Direcció de serveis: 
Gerència de Serveis de Cultura
Unitat responsable: 
Oficina de Patrimoni Cultural
Tipologia: 
Conveni
Xarxa de Governs Locals : 
No
Aportació econòmica: 
Sí
Import de l'aportació econòmica: 
3.060,00€
Objecte: 
Conveni per a l'actualizació de l'inventari de l'arxiu municipal de l'Ajuntament de Sant Mateu de Bages.
Participants: 
Ajuntament de Sant Mateu de Bages i Diputació de Barcelona
Termini de vigència: 
11/01/2017 a 31/12/2017
Conveni finalitzat: 
Conveni finalitzat
Paraules clau: 
actulització inventari arxiu [2]
Temes: 
Cultura [3]

URL d'origen (modified on 31/12/2017 - 23:11): https://transparencia.diba.cat/ca/conveni-per-a-lactualizacio-de-linventari-de-larxiu-municipal-de-lajuntament-de-sant-mateu-de-bages

Enllaços
[1] https://transparencia.diba.cat/ca/conveni-per-a-lactualizacio-de-linventari-de-larxiu-municipal-de-lajuntament-de-sant-mateu-de-bages
[2] https://transparencia.diba.cat/ca/paraules-clau/actulitzacio-inventari-arxiu
[3] https://transparencia.diba.cat/ca/temes/cultura