Transparència
Publicat a Transparència (https://transparencia.diba.cat)

Inici > Conveni per a l'actualització de l'inventari de l'arxiu de l'ajuntament de Sant Llorenç Savall.

Conveni per a l'actualització de l'inventari de l'arxiu de l'ajuntament de Sant Llorenç Savall. [1]

Codi d'expedient: 
2016/11138
Gerència / Direcció de serveis: 
Gerència de Serveis de Cultura
Unitat responsable: 
Oficina de Patrimoni Cultural
Tipologia: 
Conveni
Xarxa de Governs Locals : 
No
Aportació econòmica: 
Sí
Import de l'aportació econòmica: 
6.375,00€
Objecte: 
Conveni per a l'actualització de l'inventari de l'arxiu de l'ajuntament de Sant Llorenç Savall.
Participants: 
Ajuntament de Sant Llorenç Savall i Diputació de Barcelona
Termini de vigència: 
09/01/2017 a 31/12/2018
Conveni finalitzat: 
Conveni finalitzat
Paraules clau: 
inventari arxiu [2]
Temes: 
Cultura [3]

URL d'origen (modified on 31/12/2018 - 19:35): https://transparencia.diba.cat/ca/conveni-per-a-lactualitzacio-de-linventari-de-larxiu-de-lajuntament-de-sant-llorenc-savall

Enllaços
[1] https://transparencia.diba.cat/ca/conveni-per-a-lactualitzacio-de-linventari-de-larxiu-de-lajuntament-de-sant-llorenc-savall
[2] https://transparencia.diba.cat/ca/paraules-clau/inventari-arxiu
[3] https://transparencia.diba.cat/ca/temes/cultura