Transparència
Publicat a Transparència (https://transparencia.diba.cat)

Inici > Procediment de les transferències documentals

Darrera actualització: 10/10/2025 13:18 h.

La Instrucció 1/2022 de la Secretaria General, aprovada mitjançant resolució de 20 de febrer de 2022, estableix el procediment a seguir per a la transferència d’expedients en suport paper a l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona.

Aquest procediment desenvolupa la Política de Gestió Documental aprovada pel Decret núm. 6159/14, de 14 de juliol de 2014, i té com a objectiu garantir una gestió eficient, segura i normalitzada de la documentació física generada per la Corporació.

La instrucció defineix:

  • Els criteris de selecció dels expedients que han de ser transferits.
  • Els requisits de preparació i descripció dels documents.
  • Els formats i canals de tramesa a l’Arxiu General.
  • Les responsabilitats dels òrgans gestors en el procés de transferència.

Aquest procediment és essencial per assegurar la conservació, accessibilitat i traçabilitat dels documents en suport paper, en coherència amb els principis de transparència, eficiència administrativa i preservació patrimonial.

Enllaços: 
  • Consulta la Instrucció 1/2022 sobre les transferències documentals [1]
Temes: 
Administració local [2]
Diputació de Barcelona [3]
Paraules clau: 
transferencies [4]
Arxiu General [5]

URL d'origen (modified on 10/10/2025 - 13:18): https://transparencia.diba.cat/ca/procediment-de-les-transferencies-documentals

Enllaços
[1] https://seuelectronica.diba.cat/serveis-de-la-seu/gestio-documental/fitxers/D%201660-22%20Instruccio%201-22%20transferencies%20documentals.pdf
[2] https://transparencia.diba.cat/ca/taxonomy/term/117
[3] https://transparencia.diba.cat/ca/temes/diputacio-de-barcelona
[4] https://transparencia.diba.cat/ca/paraules-clau/transferencies
[5] https://transparencia.diba.cat/ca/paraules-clau/arxiu-general