Administració local

Darrera actualització: 02/07/2024 - 09:12
Personal eventual de la Diputació de Barcelona
La Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local (LBRL) fa referència al personal eventual de les corporacions, que serà nomenat i separat per la presidència, establint el nombre, característiques i retribucions en començar el mandat. Aquest personal cessa automàticament en cas... més.
Darrera actualització: 01/07/2024 - 12:32
Llocs de treball del personal directiu professional de la Diputació de Barcelona i dels seus ens instrumentals
El personal directiu professional es regula en l’article 32.bis de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la seva redacció donada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l’Administració local. Així mateix, la regulació del... més.
Darrera actualització: 01/07/2024 - 10:21
La Diputació de Barcelona s’estructura en les 14 àrees competencials i executives.
1. Àrea de Presidència 2. Àrea de Serveis Generals i Transició Digital 3. Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme 4. Àrea de Cultura 5. Àrea d'Infraestructures i Territori 6. Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat 7. Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió... més.
Darrera actualització: 01/07/2024 - 09:55
El suport econòmic de la Diputació de Barcelona s’articula mitjançant  la concessió de subvencions i ajuts als ens locals, persones i entitats, la majoria de les quals en el marc del Pla Xarxa de Governs Locals. Per a cadascun dels anys es presenta,el recull dels imports concedits en el transcurs... més.
Darrera actualització: 27/06/2024 - 14:00
Programa general d’inversions
El Ple de la Diputació de Barcelona celebrat el 29 de febrer de 2024 ha aprovat el Programa general d’inversions (PGI) amb una dotació total de 260 M€ distribuïda en 259,3 M€ per als ajuntaments i 0,7 M€ per a les entitats municipals descentralitzades. El Programa general d’inversions 2024-2027 és... més.