Diputación de Barcelona

Darrera actualització: 26/04/2024 - 21:01
La Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS) és una eina de gestió que ajuda a les àrees protegides a millorar contínuament en el desenvolupament de l'activitat turística, tenint en compte les necessitats del medi ambient, la població local i les empreses turístiques locals. La Diputació de Barcelona té adherits dos dels parcs de la Xarxa de Parcs Naturals a la Carta.
La Carta és una metodologia que orienta pas a pas el procés de planificació del turisme sostenible i es concreta en un compromís i un acord voluntari entre els gestors dels espais naturals protegits i les empreses del sector, per l'aplicació dels principis de sostenibilitat, on les estratègies són... més.
Darrera actualització: 26/04/2024 - 10:31
Relación de puestos de trabajo del personal directivo profesional de la Diputación de Barcelona y sus entes instrumentales
El personal directivo profesional se regula en el artículo 32.bis de la Ley 7/85, de 2 d’abril, reguladora de las bases de régimen local, en la redacción dada por la Ley 27/2013, de 27 de diciembre, de racionalización y sostenibilidad de la Administración local. Así mismo, la regulació del personal... més.
Darrera actualització: 25/04/2024 - 13:41
Planes y programas vigentes anuales o plurianales, de carácter transversal, que establecen las directrices de una política pública, así como los planes corporativos más relevantes de la Diputación de Barcelona.
Documento Ficha descriptiva Plan de concertación Red de Gobiernos Locales 2020-2023  Plan director de Formación 2019-2023 Plan estratégico de implementación de la Agenda 2030 en la Diputación de... més.
Darrera actualització: 25/04/2024 - 10:42
A continuació trobareu informació sobre les auditories realitzades per als projectes corporatius finançats mitjançant els fons Next GenerationEU:
Darrera actualització: 24/04/2024 - 09:23
Las encuestas de satisfacción son instrumentos que, entre otras cosas, proporcionan información sobre el grado de aceptación de los usuarios o receptores de servicios de una acción pública.
Debajo tiene a su disposición los informes resultantes de las encuestas de satisfacción que los diversos servicios de la Diputación ha llevado a cabo desde el año 2011, junto con una ficha descriptiva para cada una de las encuestas: Documento Ficha descriptiva Infografía Administración local... més.