La Diputació de Barcelona té contractada externament la gestió de determinats serveis públics. En compliment del que estableix l’article 13.4 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern de Catalunya, es fa pública la informació relativa als contractes de gestió de serveis actualment vigents, amb especial atenció als aspectes següents:
Condicions i obligacions dels gestors
Es publiquen les condicions i obligacions assumides pels gestors en relació amb la qualitat, l’accés i els requisits de prestació del servei. Aquesta informació es troba recollida als plecs d’explotació i de condicions tècniques, administratives i econòmiques particulars, concretament als apartats referits als drets i obligacions del concessionari.
Facultats de control de l’Administració
També es dona publicitat a les facultats d’inspecció, control i sanció que pot exercir l’Administració sobre la prestació del servei, contingudes igualment als plecs esmentats anteriorment.
Procediment de queixes i reclamacions
Es fa públic el procediment específic per a la formulació de queixes i reclamacions per part dels usuaris del servei. En aquest sentit, cal destacar que, des de la pàgina web de la Diputació de Barcelona, es poden presentar queixes i reclamacions adreçades a la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona, a través del següent enllaç: https://formularis.diba.cat/diba/bustia-suggeriments-xarxa-parcs-naturals
Podeu descarregar la informació en format reutilitzable als fitxers adjunts.
Adjunt | Mida |
---|---|
![]() | 12.24 KB |
![]() | 3.93 KB |