En compliment dels articles 12 i 27 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la Diputació de Barcelona posa a disposició de la ciutadania el registre actualitzat dels funcionaris habilitats de la corporació i dels ens del sector públic que en formen part.
Aquest registre vol garantir la transparència permetent que qualsevol ciutadà pugui verificar si la persona funcionària que l’atén està habilitada per:
- Assistir en l’ús dels mitjans electrònics a les persones no obligades a utilitzar-los
- Expedir còpies autèntiques de documents públics administratius o privats (quan no es faci mitjançant actuació administrativa automatitzada)
El registre és interoperable amb altres administracions. Les dades que recull s’actualitzen periòdicament, i es publiquen a la plataforma de dades obertes de la Generalitat de Catalunya.
Registre de funcionaris habilitats – Dades Obertes Generalitat de Catalunya [1]
Per consultar exclusivament les dades de la Diputació de Barcelona al portal de Dades Obertes, cal aplicar un filtre al camp "nom_ens" seleccionant “Diputació de Barcelona".
