Les campanyes de publicitat institucional endegades tenen un doble objectiu:
Per una banda, la Diputació té la ferma voluntat de sensibilitzar la ciutadania i a tots als agents socials de la necessitat de consolidar i promocionar els valors d'igualtat, llibertat, solidaritat, tolerància i respecte, així com els principis de cura del medi ambient i sostenibilitat, d'acció responsable, i de cooperació i col·laboració.
Per altra banda, té l'interés de promocionar els projectes que desenvolupa en el territori per tal d'apropar-se als governs locals de la demarcació i generar noves sinèrgies o afermar les existents, amb la meta d'enfortir la capacitat d'aquests, en tant que institucions centrals, per a millorar la qualitat de vida de la ciutadania.
Campanya Biblioteques (anual) [1]
Campanya genèrica DIBA (anual) [4]
Campanya Institut del Teatre (anual) [5]
Campanya xarxes DIBA (anual) [6]
Campanya xarxes Parcs (anual) [7]
Campanya dia del Consumidor [10]
Campanya Queda't a casa (COVID) [11]
Campanya Violència (COVID) [12]
Campanya ajudes extraordinàries (COVID) [13]
Campanya Sant Jordi [14]
Campanya Recursos culturals [15]
Campanya 40è aniversari Medi Ambient [16]
Campanya Laboratoris COVID [18]
Campanya Accelera el creixement [19]
Campanya activitats d'estiu [20]
Campanya Incendis (amb la Generalitat) [21]
Campanya Bus Parc [22]
Campanya Dia LGTBI [23]
Campanya Catalunya és casa teva [24]
Campanya Escola de la dona [25]
Campanya Un, dos, tres, ja [26]
Campanya Llibreria [28]
Campanya CIDO [30]
Campanya reactivació econòmica [31]
Campanya Civisme als Parcs [32]
Campanya Xaloc [33]
Campanya Violència masclista [34]
Campanya Xarxa Productes de la Terra [35]
Campanya Regala't cultura [36]
Campanya Palau Güell [37]