Registre i informació d'incidències de la xarxa local de carreteres

El comunicat d'incidències és un document elaborat per l'Oficina Tècnica de Gestió d'Infraestructures on es recullen aquells trams de via de titularitat de la Diputació de Barcelona que tenen la seva circulació afectada parcial o totalment per les següents circumstàncies:

  • Obres viàries  
  • Meteorologia: principalment episodis extraordinaris de neu, vent o allaus. Aquestes incidències es recullen en un comunicat individualitzat.
  • Emergències: principalment accidents de trànsit o bé afectacions greus de la via que obliguin a tallar la circulació.   

Al comunicat s'indica la següent informació complementària dels trams afectats:

  • Estat de la carretera: tall de trànsit / desviament / restricció de la circulació;
  • Municipis;
  • Data d'inici i temps estimat de duració;
  • Incidència: tipus d'obra o motiu de la incidència (episodi meteorològic, emergència, etc.).  

El comunicat es difon a diversos organismes de gestió del trànsit i promoció de la seguretat viària.    

El Servei Català de Trànsit recull, processa i incorpora a la seva pàgina web la informació proporcionada a través del comunicat d'incidències. En aquesta web es pot consultar en línia la informació centralitzada de les afectacions existents al conjunt de la xarxa viària catalana: http://www.gencat.cat/transit/marcit_n.htm

Tipologia: 
Recurs tècnic
Destinataris: 
Ens locals i Ciutadania.
Sol·licitud
Requereix sol·licitud?: 
Com es pot sol·licitar?: 

En el cas de detectar una incidència, presentar una sol.licitud general a la Diputació de Barcelona a través de la Seu electrònica.

https://seuelectronica.diba.cat/sol_licitud-general.asp

Dades de contacte
Oficina Tècnica de Gestió d'Infraestructures
Comte d'Urgell, 187 - Edifici del Rellotge, 4a planta, 08036 Barcelona
934 022 190