
Darrera actualització: 07/07/2022 - 09:45
Aquí podeu identificar el canal de contacte o tràmit corresponent a la vostra necessitat.
TRANSPARÈNCIA
BON GOVERN
ALTRES MATÈRIES
Bústia de Transparència
La bústia de transparència és el canal preferent per enviar consultes en materia de Transparència: si hi ha informació que no trobeu publicada al Portal de Transparència o si teniu dubtes o qüestions relacionades amb la informació... més.

Darrera actualització: 06/07/2022 - 09:15
El formulari de consultes, queixes i suggeriments és el canal a través del qual podeu deixar constància de la vostra satisfacció o insatisfacció sobre els serveis prestats i poder transmetre queixes, incidències i/o suggeriments que creieu convenient per a la millora d'aquests serveis públics.
L'... més.
Darrera actualització: 01/06/2016 - 10:48
La Diputació de Barcelona té la ferma voluntat de fomentar la participació i la col·laboració ciutadanes en la definició i l'aplicació de les polítiques públiques. Treballem intensament per construir els mecanismes que han de permetre presentar propostes, suggeriments i opinions sobre les... més.