Darrera actualització: 13/10/2025 12:35 h.
Amb data 28 de juliol de 2025, la Diputació de Barcelona ha aprovat, mitjançant el Decret núm. 11251/25, la Instrucció 1/2025 i la Circular 1/2025 de la Secretaria General, que estableixen els criteris generals per a la normalització dels expedients administratius i la configuració i tramitació dels documents administratius, decrets, dictàmens i convenis.
En aquest marc, s’ha aprovat el nou Quadre de Classificació Documental de la Diputació de Barcelona, una eina clau per a la gestió documental de la Corporació.
El Quadre de Classificació Documental de la Diputació de Barcelona és un instrument arxivístic essencial que permet:
Aquest nou model substitueix el quadre anterior, aprovat el 2014 i modificat el 2018, i incorpora millores significatives:
|
![]() |
Aquest canvi s’emmarca en el compromís de la Diputació amb la modernització administrativa, la gestió documental eficient i la transparència institucional. Consulta el document complet (Decret) |
Paraules clau: