Darrera actualització: 10/10/2025 13:18 h.
La Instrucció 1/2022 de la Secretaria General, aprovada mitjançant resolució de 20 de febrer de 2022, estableix el procediment a seguir per a la transferència d’expedients en suport paper a l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona.
Aquest procediment desenvolupa la Política de Gestió Documental aprovada pel Decret núm. 6159/14, de 14 de juliol de 2014, i té com a objectiu garantir una gestió eficient, segura i normalitzada de la documentació física generada per la Corporació.
La instrucció defineix:
- Els criteris de selecció dels expedients que han de ser transferits.
- Els requisits de preparació i descripció dels documents.
- Els formats i canals de tramesa a l’Arxiu General.
- Les responsabilitats dels òrgans gestors en el procés de transferència.
Aquest procediment és essencial per assegurar la conservació, accessibilitat i traçabilitat dels documents en suport paper, en coherència amb els principis de transparència, eficiència administrativa i preservació patrimonial.
Paraules clau: