Darrera actualització: 17/11/2025 - 12:34
La bústia de bon govern és un canal electrònic de participació que ofereix un espai per posar en coneixement de la corporació qualsevol acció o omissió que contradigui els principis de bon govern, i contribuir així a reforçar la gestió pública de la Diputació.
La bústia de bon govern és un canal on qualsevol persona o servidor públic pot adreçar les consultes i dubtes en relació a l'aplicació del Codi de conducta dels càrrecs electes i del personal directiu professional de la Diputació de Barcelona, així com altres consultes que se'n puguin derivar del... més.
Darrera actualització: 24/10/2025 - 14:58
Darrera actualització: 24/10/2025 - 10:24
El Comitè Directiu d’Administració Digital va ser creat per decret de Presidència de la Diputació, núm. 2894, de data 23 de març de 2020, com a dependent de la Comissió de Bon Govern, Transparència, Govern Obert i Qualitat Institucional de la Diputació.
Aquest Comitè té per objectiu impulsar i coordinar, garantint l’alineament transversal, l’anàlisi, el desenvolupament, la implantació, el seguiment i l’avaluació dels serveis digitals de la Diputació de Barcelona, de col·laboració amb els ens del seu sector públic en aquest àmbit, així com la seva... més.
Darrera actualització: 22/10/2025 - 08:09
- ‹ anterior
- 64 de 341
- següent ›