El Servei del Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i d'altres Publicacions Oficials, adscrit a la Subdirecció de Modernització Corporativa i Publicacions Oficials de l'Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona, gestiona amb criteris de qualitat des del 2006 quan incorpora el model ISO 9001:2000.
Set anys després, i un cop assolida la millora que l'aplicació d'aquesta norma podia oferir a l'organització, decideix anar un pas més enllà amb la implantació del model de gestió EFQM (European Foundation for Quality Management o Fundació Europea per a la Gestió de la Qualitat) que reconeix l'excel·lència en gestió en les organitzacions a nivell europeu.
Amb l'impuls d'aquest model es pretén desenvolupar activitats de millora enfocades a assolir l'excel·lència en tots àmbits d'una organització:
- Satisfacció al client
- Satisfacció a les persones de l'organització
- Impacte positiu en la societat
- I resultats positius claus d'activitat i de rendiment
El reconeixement obtingut d'EFQM és el resultat de l'esforç de totes les persones del Servei del BOPB i d'altres Publicacions Oficials que, sota els valors de col·laboració, excel·lència, gestió eficient, professionalitat i experiència, innovació, transparència i vocació de servei públic, treballen per assolir l'excel·lència en la gestió.
Adjunt | Mida |
---|---|
Certificat EFQM (2015) | 301.52 KB |