Les campanyes de publicitat institucional endegades tenen un doble objectiu:
Per una banda, la Diputació té la ferma voluntat de sensibilitzar la ciutadania i a tots als agents socials de la necessitat de consolidar i promocionar els valors d'igualtat, llibertat, solidaritat, tolerància i respecte, així com els principis de cura del medi ambient i sostenibilitat, d'acció responsable, i de cooperació i col·laboració.
Per altra banda, té l'interés de promocionar els projectes que desenvolupa en el territori per tal d'apropar-se als governs locals de la demarcació i generar noves sinèrgies o afermar les existents, amb la meta d'enfortir la capacitat d'aquests, en tant que institucions centrals, per a millorar la qualitat de vida de la ciutadania.
Campanyes institucionals any 2018
- Pla de Comunicació BCN+ a les XXSS internacionals de Turisme (Primer semestre)
-Pla de Comunicació BCN+ a les XXSS internacionals de Turisme (Segon semestre)
- Pla de Comunicació Campanya LGTBI
- Pla de Comunicáció Campanya Òpera del Garraf
- Pla de Comunicació Campanyes platges
- Pla de Comunicació concert Schiava e Regina
- Pla de Comunicació Dia Mundial del Consumidor
- Pla de Comunicació de Mapping
- Pla de Comunicació Nits del Palau
- Pla de Comunicació Xarxes Palau Güell
- Pla de Comunicació del dia de la dona.
- Pla de Comunicació Biblioteques.
- Pla de Comunicació Biomassa.
- Pla de Comunicació Butlletí Turisme.
- Pla de Comunicació Campanya Clausules Abusives (Primer semestre)
- Pla de Comunicació Campanya Clausules Abusives (Segon semestre).
- Pla de Comunicació Campanyes ITE
- Pla de Comunicació Congrés de Carreteres.
- Pla de Comunicació Costa Barcelona Week.
- Pla de Comunicació d'Educació a les Xarxes.
- Pla de Comunicació Mapping Turisme.
- Pla de Comunicació de Mediació.
- Pla de Comunicació Nadal és molt més.
- Pla de Comunicació Premis IoT for citizens (Smart City).
- Pla de Comunicació Prevenció d'incendis forestals.